Frågor och svar


.
Cecilia
.
Fråga: Har du haft sex med en tjej?
.
Svar: Ja!
.

.
Amanda
.
Fråga: Är du homosexuell?
.
Svar: Jag är ju lagd åt tjejer men jag vill inte definiera mig som homosexuell.
Det jag menar är att man blir ju inte kär i könet, man blir kär i personen.
.
.
Fråga: Är du singel?
.
Svar: Ja, just nu är jag det.
.
.
Fråga: Om ja, är du kär i någon just nu?
Om nej, vem är du tillsammans med?
.
Svar: Näe, inte just nu.
.

.
Anonym
.
Fråga: Vilka bloggar läser du?
.
Svar: Halon (Syrrans blogg), Mattiaz BVara Lesbisk och William M är några av bloggarna jag läser.
.

.
Anonym
.
Fråga: Hur många piercingar har du haft och vart?
.
Svar: 7st. Två i näsan, två i tungan och tre i läppen.
Men just nu har jag bara en i läppen.
.
.
Fråga: Vad är det första du tittar på hos en person?
.
Svar: Ögonen och leendet.
.

.
Anonym
.
Fråga:
FAVORIT
Mat?
Dryck?
Godis?
Film?
Sport?
.
Svar:
Maten på Mongolian Steakhouse i Karlstad.
Jag vet faktiskt inte. Men Pepsi och Trocadero kanske.
Gillar inte godis så mycket men Ben & Jerry (Cookie Dough och Chocolate Fudge Brownie) är nice.
Inception är en jävligt bra film.
Ridning såklart. Men att gymma är grymt.
.

.
Mattiaz
.
Fråga: Vem är din förebild?
.
Svar: Kommer göra ett inlägg om min förebild under veckan :)
.
.
Fråga: Om du skulle tillägna en låt till en närstående vem skulle det vara och vilken låt?
Varför just den personen och den låten?
.
Svar: Det vet jag inte. Men jag lovar att göra ett inlägg om det under veckan :)
.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan vad jag saknar dig älskling

2011-12-13 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0